Forum Gildi Love Sensi Music w Grze World of Warcraft
INSKRYPCJA
Inskrypcja została wprowadzona z patchem 3.0.2 z systemem glyphów – magicznych znaków, które przypisuje się swojej postaci i stanowią odpowiednik enchantów dla umiejętności. W grze znajdziemy setki glyphów, które mają najróżniejsze efekty: np. Polymorph zmienia w pingwina zamiast owce albo Backstab rogala zadaje więcej obrażeń celom ogłuszonym.
Inskrypcja oprócz tworzenia tzw. skryb, których używa się do ulepszenia swoich umiejętności, służy także do tworzenia zwojów dających tymczasowy buff (Scroll of Strength) lub specjalnych przedmiotów, dzięki którym enchanterzy mogą sprzedawać swoje usługi w domie aukcyjnym (poprzez zenchantowanie tego przedmiotu, wytworzonego przez inskryptera).
Podsumowując, inskrypcja jest bardzo przydatną profesją, mającą bardzo dużo użyć. Profesja ta nadaje się dla każdej klasy. Warte odnotowania jest to, że do większość recept wymaga najróżniejszych ziół, także naszą drugą profesją oprócz inskrypcji powinno być zielarstwo.
Gdy skryba posiada już swoje atramenty i pergaminy, może napisać inskrypcje lub wytworzyć magiczne znaki. Otrzymany przedmiot może zostać wystawiony w domu aukcyjnym, dany przyjacielowy lub od razu umieszczony na swojej stronie z glyphami.
Rodzaje glyphów: Major i Minor
Zanim jednak zaczniemy kupować wszystkie glyphe dla swej klasy z domu aukcyjnego, powinniśmy pamiętać o limitach tych magicznych znaków jakie możemy posiadać.
15 poziom – 1 Major & 1 Minor
30 poziom – 2 Major & 1 Minor
50 poziom – 2 Major & 2 Minor
70 poziom – 2 Major & 3 Minor
80 poziom – 3 Major & 3 Minor
Major Glyph pełnią bardzo ważne funkcje – zmniejszają koszt many, cooldown, zwiększają czas trwania jakiegoś efektu lub dodają dodatkowy do danej umiejętności. Zależnie od poziomu, do wytworzenia tych glyphów mogą być wymagane rzadkie atramenty czy drogie pergaminy.
Minor Glyph
Trenerzy inskrypcji nauczą nas bardzo ciekawej umiejętności Minor Inscription Research. Możemy z niej korzystać tylko raz dziennie i pozwala nam na nauczenie się tworzenia kolejnego Minor Glyph’u. Tak, jak alchemik automatycznie się uczy tworzenia nowych mikstur poprzez wytwarzanie kolejnych eliksirów czy reakcje transmutacji, skryba używa zdolności Minor Inscription Research dla nauki wytwarzania kolejnych Minor Glyph’ów. Te magiczne znaki mogą zostać użyte, aby ulepszyć nasze zaklęcie czy zdolność, ale nie tak bardzo jak znaki rodzaju Major. Przykładowo, Glyph of Blurred Speed pozwala łotrzykowi na chodzenie po wodzie podczas Sprint’u.
Karty, papiery welinowe i inne przedmioty
Pomijając tworzenie Major i Minor Glyphów (co z pewnością jest najpopularniejszą zdolnością Inskrypcji), skryba może także tworzyć papiery welinowe, na których enchanterzy mogą aplikować zaklęcia dające magiczne właściwości, a następnie wystawić te weliny na aukcję. Inni gracze mogą ten przedmiot kupić i bez problemnu go użyć na np. swojej zbroi dla otrzymania enchantu. Nie będziemy już musieli szukać enchantera, który kilkakrotnie pokonał Moroes’a i jego przyjaciół i nauczył się enchantu Mongoose; enchanterzy nie będą już musieli siedzieć na rynku w Stormwind/Ogrimmar – będą mogli zarabiać pieniądze w podobny sposób do innych, przy użyciu domu aukcyjnego.
Skryba może także tworzyć malutkie talie kart Darkmoon Faire, z których (skrybi lub inni gracze) mogą otrzymywać nagrody.
Według mnie najlepsza profesja. [żeby zarobić dużo golda nie trzeba zbyt wiele
]
P.S.
nie zapominajmy że do inskrypcji potrzebny jest herbalism
Offline